فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمدرسول‌الله (ص) شیراز تاکید کرد که بسیج دشمن را در ایجاد ناآرامی در هر نقطه و مکانی، ناامید و ناکام کرده است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان فارس سرهنگ غلامعلی احمدی جابری در جلسه ادارات شمالغرب شهرستان شیراز که به مناسبت هفته بسیج برگزار […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمدرسول‌الله (ص) شیراز تاکید کرد که بسیج دشمن را در ایجاد ناآرامی در هر نقطه و مکانی، ناامید و ناکام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان فارس سرهنگ غلامعلی احمدی جابری در جلسه ادارات شمالغرب شهرستان شیراز که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: فرهنگ بسیج نجات بخش و امیدبخش بوده و کار بسیج خدمت بی منت و بدون مزد و مواجب است.

او با بیان اینکه کجای جهان می‌توان تشکلی را سراغ کرد که بدون چشم داشت، شبانه روز به دنبال ایجاد و گسترش امنیت و آرامش در جامعه باشند، گفت: مادامی که بسیج مردمی حضور دارد این نظام تهدید نخواهد شد.

احمدی جابری گفت: روحیه بسیجی یعنی نوکری و خدمت به مردم برای فراهم کردن بستر تقویت سرمایه اجتماعی، اگر امروز در ادارات و سازمان‌ها این فرهنگ نهادینه شود می‌توان ناامیدی و ایجاد یاس را از جامعه دور کرد.

او با اشاره به اینکه در فتنه اخیر دشمنان با جنگ ترکیبی، ایجاد ناامنی پایدار را دنبال می‌کنند تا با دروغ پراکنی و ایجاد یاس، ناامنی را فرسایشی کنند، گفت: مردم هوشیار و بیدار هستند و خون‌های ریخته شده ۳۰۰ هزار شهید گواه جان فشانی مردم در ادوار مختلف انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمدرسول‌الله (ص) شیراز گفت: آمریکایی‌ها در طراحی و اندیشکده شان ایران را مانع اصلی بر سرراه رسیدن به اهدافشان در منطقه می‌دانند، اگر امروز با هر ابزاری به دنبال ناامنی در ایران اسلامی هستند نشات گرفته از همین تفکر و طراحی است.