رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار تهران گفت: قیمت آجیل یلدای ممتاز حداکثر ۳۵۰ هزار تومان است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،خدامی،با بیان اینکه عرضه و تقاضا قیمت اصلی اجناس را مشخص می‌کند، اظهار کرد: کمبود خاصی در زمینه خشکبار نداریم به جز چند نوع که رایزنی به جهت واردات این نوع محصولات در […]

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار تهران گفت: قیمت آجیل یلدای ممتاز حداکثر ۳۵۰ هزار تومان است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،خدامی،با بیان اینکه عرضه و تقاضا قیمت اصلی اجناس را مشخص می‌کند، اظهار کرد: کمبود خاصی در زمینه خشکبار نداریم به جز چند نوع که رایزنی به جهت واردات این نوع محصولات در حال انجام است.

وی ادامه داد: قیمت آجیل یلدای ممتاز حداکثر تا مبلغ ۳۵۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار تهران اضافه کرد: با توجه به اینکه مقدار و درصد استفاده از اجناس تشکیل دهنده آجیل در مخلوط کردن قیمت واقعی را مشخص می‌کند بعضا به جهت اینکه قیمت آجیل شب یلدا ارزان‌تر تمام شود برخی کسبه سلیقه‌ایی عمل کرده و بادام زمینی ریز یا درشت، میوه خشک ارزان قیمت، انواع برگه، فندوق خام به جای مغز فندق و نخودچی را در آجیل شب یلدا مخلوط کرده و قیمت را کمتر می‌کنند.

وی تصریح کرد: کسبه آجیل فروش با توجه به درصد مخلوط کردن آجیل نهایت همراهی و مشتری مداری را همچون سال‌های کرونا با مردم دارند تا همه خانواده‌ها در کنار هم بزرگترین شب سال را به خوشی سپری کنند.