برگزاری جشن انقلاب در شهر مالوجه قروه جشن انقلاب و جشن میلاد امام علی علیه السلام ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ در حسینیه شهر مالوجه برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این مراسم که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه برگزار شد محمد علی مؤمنی طی سخنانی به […]

برگزاری جشن انقلاب در شهر مالوجه قروه

جشن انقلاب و جشن میلاد امام علی علیه السلام ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ در حسینیه شهر مالوجه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این مراسم که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قروه برگزار شد محمد علی مؤمنی طی سخنانی به موضوع جهاد تبیین و دلایل لزوم پیروی از ولی فقیه پرداخت در ادامه حاج آقا اعتبار در مورد فضائل علی علیه السلام سخنرانی کرد در ادامه مراسم کربلایی محمد زرین به ذکر مناقب اهل بیت علیهم السلام پرداخت و گروه هنری فجر سریش آباد به اجرای نمایش طنز پرداختند.

در پایان به ۱۰ نفر از افرادی که نامشان علی بود به قید قرعه هدایایی تقدیم شد در حاشیه این جشن هنرمند توانمند شهر قروه آقای سلمان صادقی لوح هایی را با خط زیبای نستعلیق کتابت کرد و به حاضرین اهدا شد.

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قروه، شهرداری و شورای اسلامی شهر مالوجه و کانون فرهنگی هنری مسجد مالوجه همکاران ما در برگزاری این جشن بودند.