تانکر حمل سوخت مازوت در دیواندره حادثه آفرید فرماندار دیواندره گفت: شامگاه سه شنبه یک دستگاه حامل سوخت مازوت وارد این شهر شد و به حدود ۱۰ خودرو خسارت زد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سید طاهر حسینی اظهار داشت: شب گذشته یک دستگاه تانکر حامل سوخت مازوت که در جاده […]

تانکر حمل سوخت مازوت در دیواندره حادثه آفرید

فرماندار دیواندره گفت: شامگاه سه شنبه یک دستگاه حامل سوخت مازوت وارد این شهر شد و به حدود ۱۰ خودرو خسارت زد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سید طاهر حسینی اظهار داشت: شب گذشته یک دستگاه تانکر حامل سوخت مازوت که در جاده دیواندره- سقز در حال تردد بود، با مشکل نقص فنی در سیستم ترمز وارد شهر شد.

فرماندار دیواندره اضافه کرد: راننده تانکر به دلیل عدم توانایی در مهار خودرو، در ورودی این شهر به تعدادی از خودرو‌های پارک شده در مسیر برخورد کرد و سپس متوقف شد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه خودرو‌های پارک شده فاقد سرنشین بودند، این حادثه تنها سه نفر زخمی داشت و مصدومان برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند.

حسینی اظهار داشت: با توجه به این بار این تانکر از نوع مازوت و قابل اشتعال بود، از محدوده مسکونی شهر خارج و به پارکینگی در پنج کیلومتری شهر منتقل شد.

فرماندار دیواندره یادآور شد: مجوز تردد این تانکر در این موقع شب و علت اصلی این حادثه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی در دست پیگیری است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان