کشف چندین هزار ماده محترقه غیرمجاز در اصفهان / ۲۵ نفر دستگیر شدند جانشبن فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف چندین هزار ماده محترقه غیرمجاز در آستانه چهارشنبه آخر سال در اصفهان خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار محمدرضا هاشمی‌فر گفت:در ماه جاری ۶۳ هزار و ۷۴۶ ترقه دست‌ساز و ماده مُحترقه […]

جانشبن فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف چندین هزار ماده محترقه غیرمجاز در آستانه چهارشنبه آخر سال در اصفهان خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سردار محمدرضا هاشمی‌فر گفت:در ماه جاری ۶۳ هزار و ۷۴۶ ترقه دست‌ساز و ماده مُحترقه و مُنفجره و همچنین ۴۵ کیلوگرم ماده پیش‌ساز در استان کشف و ۲۵ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

وی افزود:پلیس از یک ماه پیش برنامه کنترل و نظارت خود را برای جلوگیری از ساخت، تهیه، توزیع و فروش مواد محترقه تشدید و با کسانی که با فعالیت در این حوزه زمینه ایجاد حادثه و آسیب رسیدن به شهروندان را فراهم می‌آورند، برخورد کرده است.

سردار هاشمی فر بیان داشت:بیشترین مواد محترقه کشف شده در استان مربوط به شهرستان‌های اصفهان، بُرخوار، خمینی شهر، فریدن، فریدونشهر، لنجان، کاشان و گلپایگان بوده است.

جانشبن فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:تاکنون با اقدامات خوب صورت گرفته از سوی پلیس و سایر نهادها با کمترین حوادث مرتبط با مراسم چهارشنبه آخر سال مواجه بودیم و امیدواریم همین روند در روزهای آینده نیز ادامه یابد.