بیش از ۵۳۶ هزار مترمربع از اراضی ملی از متصرفین بازپس گرفته شد مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خبر داد: از تیرماه سال گذشته تا مرداد سال جاری ۵۳۶هزارو ۵۶۹ مترمربع از اراضی ملی به ارزش بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از متصرفان بازپس گرفته شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

بیش از ۵۳۶ هزار مترمربع از اراضی ملی از متصرفین بازپس گرفته شد

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خبر داد: از تیرماه سال گذشته تا مرداد سال جاری ۵۳۶هزارو ۵۶۹ مترمربع از اراضی ملی به ارزش بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از متصرفان بازپس گرفته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عرفان مرادی اظهار کرد: از جمله اقدامات شاخصی که در طول یک سال گذشته و همزمان با شروع به کار دولت مردمی توسط این اداره کل با هماهنگی و تعامل با مقامات قضایی و انتظامی استان انجام شده، حفاظت از اراضی ملی و اقدام در راستای قلع وقمع متصرفین و رفع تصرف اراضی ملی در سطح استان بوده است.
مرادی ادامه داد: در این بازه زمانی توسط حوزه املاک و حقوقی و یگان حفاظت از زمین و مسکن استان ۱۱۰ مورد رفع تصرف از اراضی ملی صورت گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان اشاره کرد: اراضی رفع تصرف شده ۵۳۶هزارو۵۶۹ مترمربع بوده وارزش ریالی آن بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان می باشد.
مرادی با اشاره به کمک های مردمی در این خصوص گفت: سامانه ۱۶۵۶ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردم شریف در جای جای استان کردستان در خصوص تصرفات است که به محض اطلاع از آن به فوریت کارشناسان حقوقی این اداره کل ونیروهای یگان حفاظت از اراضی، هماهنگی های لازم را با مقامات قضایی و نیروی انتظامی انجام داده و متصرفین را قلع وقمع خواهند کرد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان