مراسم معرفی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با حضور داربی – قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی -، زینلیان – معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان – و تنی چند از مسئولان استانی و … برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، قائم مقام وزیر میراث […]

مراسم معرفی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با حضور داربی – قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی -، زینلیان – معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان – و تنی چند از مسئولان استانی و … برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با اشاره به اینکه استان اصفهان، استان مشاهیر، مفاخر و مهد میراث و گردشگری و صنایع دستی است، بیان داشت: ایران را بدون اصفهان، نقش جهان و عالی قاپو نمی‌توان دید، اصفهان در عرصه گردشگری، قطب بزرگ کشور است و همه باید برای رقم زدن اتفاقات خوب در اصفهان بسیج شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، نیز در این نشست با تسلیت ایام فاطمیه بیان داشت: میراث فرهنگی و بسیاری از آثار تاریخی در این استان دستخوش مشکلات و مسائل جدی هستند و برای حل این معضلات نیازمند نگاه تازه است. این خطه تاریخی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، بحران های فرونشست، آلودگی،کم آبی و خشکسالی مسائل اصلی اصفهان هستند که عزم جدی برای رفع آنها لازم است.

سخنرانان در این مراسم، ضمن تقدیر از علی کامیابی – سرپرست سابق این اداره کل – با معرفی علیرضا ایزدی، مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، وی را مدیری با کوله‌ باری از تجربه در حوزه تخصصی و شغلی برشمردند که می تواند تاثیر به سزا در تعالی این اداره کل در استان اصفهان ایفا نماید.