کمیته استانی فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک به ریاست خضری – معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان – و با حضور اعضا از جمله مدیران ذی ربط استانداری و … برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان، ضمن تسلیت سالروز درگذشت حضرت ام‌البنین (س) […]

کمیته استانی فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک به ریاست خضری – معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان – و با حضور اعضا از جمله مدیران ذی ربط استانداری و … برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان، ضمن تسلیت سالروز درگذشت حضرت ام‌البنین (س) و گرامیداشت روز مادران آسمانی، با نکوداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه مادران و همسران شهدا، شخصیت عظیم این نسوان فداکار را ستود و بر الزام تکریم ایشان در جامعه به ویژه در دستگاه های اداری تاکید موکد کرد.

خضری، تحقق تام و جامع طرح بنیادین دولت الکترونیک را راهبردی آینده نگرایانه و بسیار کارآمد برشمرد که می تواند در صورت تحقق کامل، درصد زیادی از مشکلات جاری در سطح عمومی جامعه از جمله بار سنگین ترافیک، مطول شدن فرایندهای اداری و اجرایی و … را حل و رفع نماید.

وی در ادامه تصریح نمود: استانداری اصفهان می بایست با بهره مندی تمام و جامع از همه ظرفیت های بالقوه و بالغعل استانی در راستای تحقق به اکمال دولت الکترونیک اقدام نماید و در این راستا به عنوان الگویی شاخص و پویا در به ثمر نشستن این طرح ملی پیشگامانه حرکت نماید .

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان، در راستای اجرای این موضوع حاضرین را مکلف ساخت، نسبت به تهیه طرحی جامع، کارآمد و شهروند محور در راستای تحقق عادلانه ارائه خدمات دولت الکترونیک با تهیه، تنظیم و تدوین سندی فراگیر و همه شمول در اعطای خدمات جامع در رویکرد مبتنی بر رعایت حقوق شهروندی و ملاحظات امنیتی سرآمد در قالب سامانه ای فراگیر، نسبت به ارائه خدمات کارآمد و همگانی دولت اقدام نمایند.

وی خاطر نشان ساخت:این طرح ملزم است اصول ممتاز: فساد ستیزی، شفافیت مبتنی بر ضوابط حقوقی و قانونی، اجازه دسترسی آزاد به اطلاعات، ارائه خدمات آسان و برخط و … را به گونه ای دقیق و به کمال راهبری نماید.
خبرنگار: الهام خانی