مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان برای پاسخگویی به سوالات، درخواست ها، پیشنهادات و مطالبات مردم، روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه در مرکز ارتباط مردمی سامانه ۱۱۱ حاضر خواهند شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، پیش از ظهر […]

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان برای پاسخگویی به سوالات، درخواست ها، پیشنهادات و مطالبات مردم، روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه در مرکز ارتباط مردمی سامانه ۱۱۱ حاضر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، پیش از ظهر روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۱ الی ۱۲ میهمان سامانه تلفنی سامد خواهد بود.
کمیته امداد همواره سعی دارد نهادی پاسخگو و در خدمت مردم به ویژه اقشار نیازمند باشد، در همین راستا با هدف صیانت از حقوق شهروندی و ارج نهادن به مقام و منزلت مردم شریف استان اصفهان، در ایام هفته دولت نیز با برپایی میزهای خدمت در سراسر استان به صورت حضوری و چهره به چهره به درخواست ها و مشکلات مراجعه کنندگان پاسخ داد.
سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) هم مسیری است برای ارتباط تلفنی عموم مردم با مسوولان، که هم استانی های عزیز برای طرح مشکلات، پیشنهادات و مطالبات خود می توانند روز یکشنبه ۲۶ شهریورماه با شماره گیری تلفن ۱۱۱ به طور مستقیم با مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، تماس حاصل نمایند و راهکار حل مشکلات و مطالبات خود را در بیانات کریم زارع بشنوند.
گفتنی است؛ مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان پیش از این نیز روز یکشنبه ۲۱ خردادماه سال جاری در محل دفتر ارتباطات مردمی استانداری اصفهان پاسخگوی مردم از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) بوده است.