به مناسبت دهه مبارک فجر پنج مرکز نیکوکاری به صورت همزمان در سطح استان کردستان افتتاح شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، رضا طوسی مدیر کل کمیته امداد حضرت امام در استان کردستان، در جلسه آیین افتتاح ۴۳۰ مرکز نیکوکاری سراسر کشور که به صورت هم زمان و ویدیو کنفرانس برگزار […]

به مناسبت دهه مبارک فجر پنج مرکز نیکوکاری به صورت همزمان در سطح استان کردستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، رضا طوسی مدیر کل کمیته امداد حضرت امام در استان کردستان، در جلسه آیین افتتاح ۴۳۰ مرکز نیکوکاری سراسر کشور که به صورت هم زمان و ویدیو کنفرانس برگزار شد، عنوان کرد: این مراکز به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شده که پنج مرکز آن مربوط به استان کردستان بوده است.
وی افزود: این مراکز شامل مرکز نیکوکاری بیت الرقیه در شهرستان بیجار، مراکز نیکوکاری کوثر و برکت در شهرستان مریوان، مرکز نیکوکاری شهید قاسم سلیمانی در شهرستان دیواندره و مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی شهید قاسم سلیمانی در سنندج بوده است.
طوسی گفت: هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری شناسایی نیازمندان و جذب کمک های خیران برای این افراد و همچنین واگذاری و سپردن امورات مربوط به مردم به خود مردم است.
وی گفت:  این مراکز توسط هیئت عامل شامل معتمدین و خیران اداره می شود و کمیته امداد نقش صدور مجوز، نظارت و راهبری را بر عهده دارد و از طریق این مراکز خیران بدون واسطه و به صورت مستقیم به نیازمندان شناسایی شده کمک می کنند.
مدیر کل کمیته امداد کردستان تصریح کرد: تاکنون  ۱۳۵  مرکز نیکوکاری در سطح استان کردستان ایجاد شده و خیران می توانند در قالب کمک های نقدی، غیرنقدی و خدمات درمانی، فرهنگی، اشتغال، مسکن و …. به نیازمندان کمک کنند.

  کویستان عبدالحکیمی/ کردستان