نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام است/ مدیریت خوب انتظامی استان قابل تقدیر است. استاندار کردستان نیز با تقدیر از مدیریت خوب انتظامی استان در این جلسه گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان به همراه معاونان خود به مناسبت هفته فراجا […]

نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام است/ مدیریت خوب انتظامی استان قابل تقدیر است.

استاندار کردستان نیز با تقدیر از مدیریت خوب انتظامی استان در این جلسه گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان به همراه معاونان خود به مناسبت هفته فراجا با سردار علی آزادی و معاونان انتظامی استان دیدار و ضمن تبریک این هفته به کارکنان زحمتکش انتظامی گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام است.

وی با بیان اینکه صلابت و اقتدار کارکنان انتظامی قابل تقدیر است، گفت: پلیس از سازمان های است که بیشترین وظایف و ماموریت ها چه در بحث امنیتی، اجتماعی و خدماتی بر عهده دارد، که بیشترین خدمت را به شهروندان ارائه می کند.

استاندار کردستان مدیریت انتظامی استان را خوب ارزیابی کرد، و گفت: وجود سردار ” علی آزادی” برای کردستان نعمت است، که بحمدالله پلیس استان با خویشتنداری و صبوری کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشته است.

زارعی کوشا در ادامه به سختی های کار انتظامی پرداخت و گفت: ما از نزدیک شاهد گذشت و ایثار کارکنان خدوم پلیس هستیم و در حوزه های مختلف سختی های فراوانی خود و خانواده آنان متحمل می شوند که پلیس مظلوم واقع می شود.

وی به وقایع اخیر اشاره کرد و افزود: دشمنان و معاندان نظام در ماجرای فوت خانم امینی، آشوب و ناامنی به راه انداختند، که از هر فرصتی استفاده کنند که اهداف پلید خود دست یابند که با هوشیاری و مراقبت نیروهای انتظامی و امنیتی باز هم همانند گذشته ناکام ماندند.

استاندار استان کردستان با بیان اینکه انتظامی در همه شئون زندگی آحاد جامعه وظیفه دارد، گفت: در مناسبت ها و ایام گوناگون و تعطیل، پلیس در جهت آرامش و آسایش مردم شبانه روزی تلاش می کند و وظایفش سنگین تر می شود.

زارعی کوشا به زحمات انتظامی استان در ماموریت بزرگ اربعین اشاره کرد، و افزود: در سایه تلاش و مجاهدت نیروهای انتظامی و امنیتی شاهد هیچ گونه رخداد امنیتی دراستان نبودیم که این مهم حاصل رشادت و دلاوری است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان