هرچند که خشونت و جنایت ریشه در پایه‌های رژیم جعلی اسرائیل دارد اما اشغالگران اعتراف می‌کنند که با روی کار آمدن کابینه فاشیستی نتانیاهو این معضل در ارتش دو چندان خواهد شد و حتی جامعه صهیونیستی نیز با قدرت گرفتن افراطی‌ها از کنترل خارج می‌گردد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، با وجود اینکه […]

هرچند که خشونت و جنایت ریشه در پایه‌های رژیم جعلی اسرائیل دارد اما اشغالگران اعتراف می‌کنند که با روی کار آمدن کابینه فاشیستی نتانیاهو این معضل در ارتش دو چندان خواهد شد و حتی جامعه صهیونیستی نیز با قدرت گرفتن افراطی‌ها از کنترل خارج می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران ، با وجود اینکه نژادپرستی، خشونت، تجاوز و دیگر رفتارهای افراطی با ماهیت اندیشه «صهیونیسم» و رژیم جعلی اسرائیل آمیخته شده اما طی چند سال گذشته صهیونیست‌ها رفتارهای خشن‌تری با فلسطینیان داشته‌اند. افزایش قدرت افراطی‌ها در کنست و فتواهای ضد عربی خاخام ها، گسترش دامنه تاثیرگذاری شهرک نشینان، افزایش فعالیت های سیاسی و اجتماعی جامعه صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و مسجدالاقصی از جمله عواملی است که طی سال‌های گذشته موجب افزایش خشونت و تجاوزات اسرائیلی‌ها و به طور ویژه ارتش این رژیم ضد فلسطینیان شده است.

اما با روی کار آمدن یک کابینه متشکل از احزاب راست افراطی که بسیاری از اعضای آن از یهودیان نژادپرست و فاشیست هستند، نگرانی‌ها درباره آغاز یک موج خطرناک از خشونت علیه اعراب در مناطق مختلف فلسطین اشغالی که پیامدهای زیادی برای خود اسرائیلی‌ها خواهد داشت، بیشتر شده است.