اجرای طرح سفر کارت برای اولین‌بار در کردستان رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از اجرای طرح سفر کارت در استان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ تیمور خالدی روز چهارشنبه ١٩ مهرماه ١۴٠٢ در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل بانک […]

اجرای طرح سفر کارت برای اولین‌بار در کردستان

رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از اجرای طرح سفر کارت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ تیمور خالدی روز چهارشنبه ١٩ مهرماه ١۴٠٢ در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران و فعالان بخش خصوصی استان برگزار شد گفت: علاقمندان به مسافرت و گردش از این پس می‌توانند در قالب سفر کارت، برای انجام سفرهای خود وام قرض‌الحسنه دریافت کنند.

رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری کردستان اظهار کرد: هم‌اکنون هماهنگی و عقد قرارداد میان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با بانک قرض الحسنه مهر ایران در حال انجام است که به زودی نهایی خواهد شد.

او هدف ا ز اجرای این طرح را ایجاد شور و نشاط اجتماعی، رونق بیشتر سفر و ایجاد محرک در حوزه گردشگری عنوان کرد و افزود: زمانی که یک گردشگر قصد سفر دارد، باید به دفاتر گردشگری طرف قرارداد با بانک مهر ایران مراجعه کرده و او را به این بانک معرفی ‌کنند.

خالدی یادآور شد: پرداخت این تسهیلات به دوشکل سفرکارت و حمایتی است که تا سقف ١٠٠ میلیون تومان به گردشگران داده می‌شود و نحوه بازپرداخت آن هم به‌صورت ۶ ماهه و ٢٠ ماهه با نرخ سود ۴ درصد است.

رئیس اداره نظارت و ارزیابی خدمات و دفاتر گردشگری کردستان بیان کرد: بانک طرف قرارداد هم ظرف مدت ۵ روز به درخواست گردشگر متقاضی دریافت این تسهیلات پاسخ می‌دهد.

او اظهار کرد: هم‌اکنون ۵٩ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان به‌صورت مستمر در حال ارائه خدمات به متقاضیان و گردشگران داخلی و خارجی هستند.

کویستان عبدالحکیمی