شورای فنی استان به ریاست زینلیان – معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین با دستورکار اتخاذ تمهیدات لازم به منظور رفع مشکلات پروژه های عمرانی استان برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان،زینلیان، در این نشست ضمن آرزوی توفیق همگان […]

شورای فنی استان به ریاست زینلیان – معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین با دستورکار اتخاذ تمهیدات لازم به منظور رفع مشکلات پروژه های عمرانی استان برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان،زینلیان، در این نشست ضمن آرزوی توفیق همگان در بهره مندی موثر از مواهب و فضائل ماه پرخیر و برکت رمضان، تصریح کرد: رفع موانع اجرایی طرح های عمرانی و نظارت بر کیفیت اجرا از اولویت‌های کاری این شورا است.

معاون عمرانی استاندار، متذکر شد: شورای فنی استان به عنوان مرجع رسیدگی به پروژه های جاری عمرانی استان، بر نحوه اجرا و کیفیت ساخت و تکمیل پروژه های استان نظارت مستمر و جامع دارد.

وی، با تاکید براینکه شورای فنی بالاترین مرجع تصمیم گیری در پروژه های عمرانی استان است، تاکید کرد: مصوبات شورای فنی استان کارشناسانه و لازم الاجراست .

معاون استاندار، با اشاره به لزوم تعیین حریم و بستر رودخانه‌ها و نهرها، خاطرنشان کرد: این فعالیت شامل وظایف ذاتی شرکت آب منطقه‌ای بوده که باید با سرعت، دقت و گستردگی موثر پیگیری و محقق شود.