بسیج دستگاه های اجرایی استان برای رفع مشکل زیرگذر ورودی بهارستان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: مشکل زیرگذر ورودی بهارستان با همکاری دستگاه های مختلف از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، شرکت آب منطقه ای اصفهان و ‌سایر دستگاه های مرتبط در سریع ترین زمان ممکن برطرف […]

بسیج دستگاه های اجرایی استان برای رفع مشکل زیرگذر ورودی بهارستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: مشکل زیرگذر ورودی بهارستان با همکاری دستگاه های مختلف از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، شرکت آب منطقه ای اصفهان و ‌سایر دستگاه های مرتبط در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،‌ دهمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و با سه دستور جلسهٔ پیگیری مصوبات نشست گذشته، بررسی آمادگی استان جهت بارش های فصلی در محورهای استان و ایمنی سفرهای نوروز ۱۴۰۲ برگزار شد.
در این نشست دکتر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ضمن قدردانی از تلاش دستگاه های خدمت رسان در بارندگی های ایام اخیر، بیان کرد: شاهد عملیات منسجمی از جانب دستگاه های امدادرسان و خدمت‌رسان استان در روزهای گذشته بودیم که ستودنی است.
وی ادامه داد: علی رغم همه تلاش های انجام شده نقاط ضعفی وجود داشت که مردم را با مشکل مواجه کرد و نباید به سادگی از آنها گذشت؛ بلکه بایستی با مرور و بررسی دوباره، برای مشکلات راهکار اندیشید.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با تأکید بر مستندسازی اقدامات انجام شده در استان در شرایط بارش برف و باران و امدادرسانی به سایر استان ها، گفت: جامعه امروز ما نیازمند امید و همدلی است. در ایام گذشته تلاش های فراوانی برای امدادرسانی در سراسر استان و سایر استان های همجوار انجام شد که شایسته است به نحو مطلوبی در معرض دید و اطلاع مردم قرار بگیرد.
دکتر زینلیان افزود: زمانی که مردم از تلاش دستگاه های مختلف در روزهای بحرانی باخبر شوند؛ به خدمت رسانی دولت دلگرم می شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در خصوص آبگرفتگی و مسدود شدن مسیر ورودی شهر بهارستان، تأکید کرد: این مشکل با همکاری دستگاه های مختلف از جمله اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، شرکت آب منطقه ای اصفهان و ‌سایر دستگاه های مرتبط در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود.
دکتر زینلیان با اشاره به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ورود سامانه بارشی در روزهای آینده به استان، گفت: هر چند که عملیات اجرایی ساماندهی مسیر ورودی بهارستان زمان بر است اما نباید مردم بار دیگر با مشکل تردد مواجه شوند.
وی پس از ارائه گزارش دستگاه های اجرایی در بارش های اخیر استان، اظهار کرد: تجربیات روزهای گذشته و مشکلات اجرایی به صورت انحصاری در قالب کمیته های تخصصی مطرح، بررسی و نتیجه تصمیمات هر کمیته به جلسات کمیسیون ایمنی راه استان ارائه شود تا مشکلات به صورت بنیادین برطرف شوند.
دکتر زینلیان خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته شهرداری ها و دهیاری های استان به خط بودند و تا حد امکان تلاش کردند تا مشکلات ناشی از بارش شدید باران و برف برطرف شود اما به دلیل نقص در زنجیره مدیریتی، خلاءهایی ایجاد و باعث مسدود شدن مسیرها و مشکل برای مسافران شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، گفت: پیش بینی می شود سفرهای نوروزی از روزهای پایانی اسفندماه آغاز شود لذا ضروری است کلیه دستگاه های مرتبط برای رقم زدن نوروزی ایمن تلاش کنند و در این خصوص برنامه ریزی داشته باشند.
دکتر زینلیان خاطرنشان کرد: حسب آمارهای ارائه شده برگزاری منظم و مستمر کمیسیون ایمنی راه ها نقش مستقیمی در کاهش تصادفات و آمادگی استان در مقابله با معضلات به جود آمده در پیک سفرها دارد.