معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: مامور وظیفه شناس پلیس راهور استان که چک میلیاردی را پیدا کرده بود با تلاش فراوان به دست صاحبش رساند.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان […]

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: مامور وظیفه شناس پلیس راهور استان که چک میلیاردی را پیدا کرده بود با تلاش فراوان به دست صاحبش رساند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: یکی از ماموران وظیفه شناس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین انجام خدمت در محل ماموریت خود یک چک در وجه حامل به مبلغ یک میلیارد و ۹۰ میلیون ریال که در محوطه شهرک آزمایش افتاده بود را پیدا می کند.
وی افزود: با توجه به اینکه صاحب چک محل شهرک را ترک کرده و هیچ نشانه ای هم از وی در دست بود بنابراین سرباز وظیفه مذکور به بانک مربوطه مراجعه و با جستجو و تلاش فراوان صاحب اصلی چک را پیدا کرد.
معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، عنوان داشت: این شهروند که از پیداشدن چک خود بسیار خوشحال بود با حضور در ساختمان شهرک آزمایش پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان چک خود را از سرباز وظیفه شناس تحویل گرفت.
سرهنگ کریمی با بیان اینکه پلیس استان اصفهان به وجود چنین افراد پاک دست و با تقوا در بدنه این پلیس افتخار می کند گفت: تدین، تعهد، دلسوزبودن، کار کردن برای کسب رضای خدا و خدمت بی منت به مردم از جمله ویژگی هایی بارزی است که پلیس ایران را با پلیس سایر کشور های دنیا متمایز می سازد.