شهرک نشینان صهیونیست امروز یکشنبه بار دیگر به مسجد الاقصی در شهر اشغالی قدس یورش بردند و در مقابل، مدافعان قدس نیز خواستار اعتکاف فلسطینیان در این مسجد از فردا (دوشنبه) شدند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرگزاری شهاب، دهها صهیونیست تندرو صبح امروز از سمت ورودی «باب المغاربه» به مسجد […]

شهرک نشینان صهیونیست امروز یکشنبه بار دیگر به مسجد الاقصی در شهر اشغالی قدس یورش بردند و در مقابل، مدافعان قدس نیز خواستار اعتکاف فلسطینیان در این مسجد از فردا (دوشنبه) شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرگزاری شهاب، دهها صهیونیست تندرو صبح امروز از سمت ورودی «باب المغاربه» به مسجد الاقصی یورش بردند.

این یورش صهیونیستی تحت حمایت شدید نیروهای پلیس این رژیم انجام شد.

بر اساس این گزارش، عناصر و یگان های ویژه پلیس رژیم صهیونیستی از ساعات اولیه صبح در محوطه های مسجد الاقصی و در ورودهای این مکان مقدس مستقر شده بودند تا از این صهیونیست ها محافظت کنند.

اداره اوقاف اسلامی در قدس اعلام کرد که صهیونیست های تندرو در محوطه مسجد الاقصی اقدامات تحریک آمیز انجام دادند و در منطقه «باب الرحمه» آداب و رسوم تلمودی به جا آوردند.

پلیس رژیم صهیونیستی همچنین ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد الاقصی را محدود کرده است و در ورودی های این مکان مقدس ضمن بررسی و توقیف کارت شناسایی آن ها تدابیر شدید امنیتی اتخاذ می کند.

در سایه اقدامات و طرح های صهیونیست ها برای یهودی سازی بیت المقدس و تغییر وضعیت آن، حامیان قدس خواستار مقابله با این اقدامات شده اند.

فلسطینیان همچنین خواستار اعتکاف در مسجد الاقصی در دهه اول ذی الحجه شدند و این اعتکاف قرار است از فردا (دوشنبه) آغاز شود.

شهرک نشینان صهیونیست هر از چندگاهی به سرکردگی و تحریک مقامات تندرو رژیم تل آویو به مسجد الاقصی یورش می برند و تلاش دارند که وضعیت این مکان مقدس را تغییر دهند.

اشغالگران صهیونیست به هر شیوه ای به دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی به منظور اجرای طرح های شوم خود هستند.

در پاسخ به تعرض ها و جنایات رژیم صهیونیستی، گروه های مقاومت فلسطین چندین بار شهرک های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه و شمال سرزمین اشغالی را با موشک هدف قرار داده‌اند.

گروههای مبارز فلسطینی تاکید کرده‌اند که مسجد الاقصی خطر قرمز آنها است و هرگونه تعرض به آن با پاسخ شدید مواجه خواهد شد.