مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز گفت: درآمد حاصله از صادرات در این مجتمع در نیمه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۳۳ درصد رشد داشته است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، محمد بهمئی افزود: در ۶ ماه منتهی به ۳۱ شهریور امسال عدد حاصله از […]

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز گفت: درآمد حاصله از صادرات در این مجتمع در نیمه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۳۳ درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، محمد بهمئی افزود: در ۶ ماه منتهی به ۳۱ شهریور امسال عدد حاصله از فروش محصولات این شرکت به حدود ۱۱۷ میلیارد ریال رسیده است.
بهمئی با بیان اینکه، میزان فروش محصولات این شرکت در نیمه اول سال گذشته حدود ۵۳ میلیارد ریال بوده است، گفت: مقایسه وضعیت فروش امسال نسبت به سال گذشته نشان دهنده افزایش ۲۱۱ درصدی یعنی حدود ۲۲ برابری فروش بوده است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نکته مهم و ارزشمند در رابطه با عملکرد فروش این شرکت، افزایش ۱۳۳ درصدی مبلغ فروش حاصل از صادرات محصولات طی ۶ ماه نخست امسال نسبت به دوره مشابه سال گذشته است.
او با بیان اینکه حجم فروش صادراتی ماهیانه شرکت پتروشیمی شیراز، در شهریورماه امسال به عدد ۲۳۷ هزار تن رسید، گفت: این عدد بالاترین میزان فروش ماهیانه محصولات تولیدی پتروشیمی است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز، گفت: امسال خوشبختانه این شرکت موفق به کسب عنوان صادرکننده ممتاز ملی و دریافت لوح و تندیس سپاس با امضای ریاست محترم جمهوری در مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه کشور شد.
بهمئی گفت: پتروشیمی شیراز، اولین و قدیمی‌ترین واحد پتروشیمی کشور بوده و عمده‌ترین محصولات تولیدی آن شامل اوره، آمونیاک، اسید نیتریک، نیترات آمونیوم و متانول است.