مسابقات فوتبال ساحلی در سنندج با شرکت ۱۰تیم آغاز شد رییس اداره تربیت بدنی و گردشگری شهرداری سنندج گفت: مسابقات فوتبال ساحلی با شرکت ۱۰ تیم در دو گروه ۵ تیمی در سنندج آغاز شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ هوشنگ امینی افزود: با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت سعی […]

مسابقات فوتبال ساحلی در سنندج با شرکت ۱۰تیم آغاز شد

رییس اداره تربیت بدنی و گردشگری شهرداری سنندج گفت: مسابقات فوتبال ساحلی با شرکت ۱۰ تیم در دو گروه ۵ تیمی در سنندج آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ هوشنگ امینی افزود: با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت سعی کردیم نخستین دوره این مسابقات را با تعداد کمتری از تیم های علاقمند برگزار کنیم و در دوره های آینده قطعا شاهد برگزاری دیگر مسابقات ورزشهای ساحلی از لحاظ کمی و کیفی خواهیم بود.

وی با تاکید براینکه مسابقات فوتبال ساحلی در سنندج به صورت مسابقات رسمی از روز گذشته آغاز شده است، اضافه کرد: این دوره مسابقات تا ۲۹ شهریور ماه به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

امینی اعلام کرد : این مسابقات هر روز از ساعت ۱۹ الی ۲۳ در زمین ورزش های ساحلی واقع در بهاران برگزار می شود.

وی استقبال تماشاچیان از نخستین مسابقات فوتبال ساحلی را قابل توجه ذکر کرد و گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته به ۲ تیم راه یافته به مرحله فینال جوایز نقدی اهدا خواهد شد.