بخش عظیمی از امنیت کشور حاصل تلاش و مجاهدتهای خالصانه و شبانه روزی سپاه پاسدا ران است به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آغاز هفته زمین پاک مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان و فرمانده سپاه استان کردستان باهم دیدار کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛به مناسبت سالروز تاسیس […]

به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آغاز هفته زمین پاک مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان و فرمانده سپاه استان کردستان باهم دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آغاز هفته زمین پاک، مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان با فرماندهی سپاه بیت المقدس استان در محل دفتر وی دیدار کردند.
در این دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرماندهی و پرسنل خدوم سپاه بیت المقدس کردستان در راستای کمک به حفاظت و صیانت از محیط زیست و افزایش تعامل و همفکری بین این دو دستگاه تاکید کرد.

اقبال حمیدی با اشاره به جایگاه و نقش سپاه در پاسداشت دستاورد های انقلاب اسلامی در کنار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، بخش عظیمی از امنیت کشور را حاصل تلاش و مجاهدتهای خالصانه و شبانه روزی آنان دانست.
وی تصریح کرد:ایجاد یک تفاهمنامه با تلاش و همفکری دو دستگاه در راستای صیانت از انفال الهی به ویژه در مناطق حساس و امنیتی استان در دستور کار قرار گرفت.
در ادامه فرماندهی سپاه بیت المقدس نیز قول مساعد داد در تمامی مراحل که منجر به سلامت و صیانت سرمایه های ملی گردد با نیروهای محیط زیست همکاری خواهند داشت.

سردار گشتاسبی تاکید کرد: ما در استان باید در کنار هم و متفق القول با مشکلات و چالش های استان مقابله و باهم با راه حل های علمی و عملی با نگاهی بلند مدت به حفاظت از محیط زیست بپردازیم.