تجلیل از زنان موفق با هدف حمایت و ساماندهی انجام می‌شود معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: به دنبال شناسایی زنان کمتر شناخته شده در میان زنان روستایی و عشایری نیز هستیم، چه بسا زنان روستایی باعث شدند که روستاها احیا شده و معضل مهاجرت از روستا به واسطه تلاش زنان حل […]

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: به دنبال شناسایی زنان کمتر شناخته شده در میان زنان روستایی و عشایری نیز هستیم، چه بسا زنان روستایی باعث شدند که روستاها احیا شده و معضل مهاجرت از روستا به واسطه تلاش زنان حل شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در همایش گرامیداشت زنان تأثیرگذار استان اصفهان، با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ما وام دار مادران شهدا هستیم که در تمام شرایط سخت و با استقامت و با لبخندشان، شکوفایی را برای ما هدیه آوردند.

وی ادامه داد: همچنان که امروز باید به یاد مادران در غزه باشیم که در غم از دست دادن فرزندانشان فریاد حسبنا الله و نعم‌الوکیل سر می‌دهند.

معاون رئیس جمهور با تبریک روز مادر به بانوان کشور افزود: باید قدردان افرادی بود که از گفتمان الگوی سوم زنان برای حل مسائل زنان حمایت کردند.