روابط‌ عمومی بانک «دی» در جوابیه‌ای به درج خبر «اگر بیش از ۶۰ سال دارید، نمی‌توانیم به شما وام بدهیم!» در خبرگزاری فارس و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، روابط‌ عمومی بانک «دی» طی جوابیه‌ای به درج خبر «اگر بیش از ۶۰ سال دارید، نمی‌توانیم […]

روابط‌ عمومی بانک «دی» در جوابیه‌ای به درج خبر «اگر بیش از ۶۰ سال دارید، نمی‌توانیم به شما وام بدهیم!» در خبرگزاری فارس و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، روابط‌ عمومی بانک «دی» طی جوابیه‌ای به درج خبر «اگر بیش از ۶۰ سال دارید، نمی‌توانیم به شما وام بدهیم!» در خبرگزاری فارس و انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.

در این جوابیه آمده است:

چندی پیش خبرگزاری فارس با درج یک گزارش خبری با عنوان «اگر بیش از ۶۰ سال دارید، نمی‌توانیم به شما وام بدهیم!» به روایت داستان مراجعه یکی از فرزندان عزیز شهدا به شعبه بانک دی برای دریافت وام و مخالفت بانک برای اعطای وام به علت بالا بودن سن وام‌گیرنده پرداخت.

روابط‌عمومی بانک دی ضمن تکذیب این خبر اعلام می‌دارد که در سیاست‌های اعتباری سال ۱۴۰۲ بانک دی هیچ ماده و یا تبصره‌ای دال بر محدودیت شرط سنی برای وام‌گیرنده وجود ندارد و اعطای وام صرفا بر اساس معیارهای رایج اعتبارسنجی صورت می‌پذیرد. شاهد مثال ادعای فوق نیز اعطای ۷۴۷۰ فقره تسهیلات به افراد بالای ۶۰ سال از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۲ از سوی بانک دی است. بر اساس آمارها از این تعداد وام اعطایی، ۵۹۱۳ فقره وام به افراد بالای ۶۰ سال از خانواده معزز شهدا و ایثارگران و ۱۵۵۷ فقره نیز به افراد عادی بالای ۶۰ سال اعطا شده است.

بر این اساس مشتریان گرامی می‌توانند در صورت تجربه چنین اتفاقی در شعب بانک دی از طریق شماره تلفن ۰۲۱۲۸۹۳۰ شکایت خود را ثبت نمایند.