کشف بیش از ۱۵ هزار ترقه غیرمجاز در اصفهان فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در آستانه چهارشنبه آخر سال، ۱۵ هزار و ۳۶۰ عدد انواع ترقه غیرمجاز در اصفهان کشف و ۱۰ نفر در این رابطه دستگیر شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان، حسین بساطی […]

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در آستانه چهارشنبه آخر سال، ۱۵ هزار و ۳۶۰ عدد انواع ترقه غیرمجاز در اصفهان کشف و ۱۰ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان اصفهان، حسین بساطی گفت: به منظور پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه افرادی در خصوص ساخت و توزیع مواد محترقه غیرمجاز در سطح این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: در این راستا طی ۴۸ ساعت گذشته مأموران این فرماندهی پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات‌های جداگانه در بازرسی از هفت باب مغازه و دو واحد منزل تعداد، ۱۵ هزار و ۳۶۰ عدد انواع ترقه‌های دست‌ساز پرخطر و ترقه‌های خارجی و مقدار ۲۰ کیلو مواد اولیه تهیه و تولید ترقه دست‌ساز را کشف کردند.

وی از دستگیری ۱۰ نفر از عاملان تهیه، تولید و توزیع مواد محترقه و تحویل آنها به مرجع قضائی خبر داد و تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم گزارشات خود از فعالیت افراد در زمینه تهیه، تولید، توزیع و فروش مواد محترقه غیرمجاز را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با کمک یکدیگر جلوی وقوع حوادث ناگوار در شب چهارشنبه آخر سال را بگیریم.