نصب ۱۳۰ دستگاه شیرآلات کاهنده مصرف در مدارس شهر سنندج معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا کردستان گفت: در راستای مدیریت مصرف و جلوگیری از هدررفت آب، ۱۲۹ دستگاه شیر اهرمی کم مصرف دارای پرلاتور جایگزین شیرآلات فرسوده در مدارس سطح شهر سنندج شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، […]

نصب ۱۳۰ دستگاه شیرآلات کاهنده مصرف در مدارس شهر سنندج

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا کردستان گفت: در راستای مدیریت مصرف و جلوگیری از هدررفت آب، ۱۲۹ دستگاه شیر اهرمی کم مصرف دارای پرلاتور جایگزین شیرآلات فرسوده در مدارس سطح شهر سنندج شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حمید شالپوش گفت: برنامه‌های مختلفی برای مدیریت مصرف شهروندان کردستانی در مجموعه آبفا استان تهیه و تدارک دیده شده است.
وی افزود: از جمله این تدابیر نصب انواع مختلف شیرهای کاهنده مصرف(پرلاتور) در اماکن عمومی و همگانی شهرهای سطح استان از جمله مدارس بوده است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا کردستان گفت:با توجه به اهمیت تداوم آموزش و فرهنگ‌سازی در خصوص اصلاح راهکارهای صحیح الگوی مصرف آب در میان دانش‌آموزان، خانواده‌ها و مشترکین در راستای کاهش مصرف و گسترش فرهنگ بهینه آب، آبفا اقدام به نصب شیرآلات کاهنده مصرف در سطح شهرستان سنندج نموده است و این کار در سایر شهرستان های استان نیز انجام شده و می شود.

وی افزود: علاوه بر این کار، در هفته صرفه جویی برنامه‌های فرهنگی هم در راستای مدیریت مصرف چون پخش تیزر صرفه جویی از سیمای استان، تبلیغات محیطی در اماکن پرازدحام، مصاحبه‌های مطبوعاتی و تلویزیونی مدیران شرکت در هفته صرفه جویی انجام خواهد شد.

شالپوش ابراز امیدواری کرد با اجرای این قبیل اقدامات در بخش فرهنگی، زمینه مصرف صحیح و استفاده بهیه از منابع آبی موجود به منظور احترام به حقوق نسل‌های آینده فراهم شود.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان