بزرگترین کار معروف آبفا کردستان تأمین آب شرب گوارا برای مردم است دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، بزرگترین کار معروف آب و فاضلاب کردستان را تامین آب شرب گوارا برای مردم عنوان کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر علی اصغر حسینی در جلسه شورای امر […]

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، بزرگترین کار معروف آب و فاضلاب کردستان را تامین آب شرب گوارا برای مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ دکتر علی اصغر حسینی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، با اشاره به تلاش جهادی و شبانه روزی کارکنان این شرکت، بزرگترین کار معروف آب و فاضلاب کردستان را تامین آب شرب گوارا برای مردم عنوان کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به هزینه کرد ۸۵۰ میلیارد تومانی انتقال آب از سد آزاد به شبکه آبرسانی سنندج، افزود: انتقال آب شرب از سد آزاد به سنندج، یکی از زیرساخت های بزرگ استان کردستان به حساب می آید.

وی با اشاره به رضایت عمومی مردم سنندج از وضعیت فعلی آب شرب، بزرگترین خدمت مسئولین به مردم را انجام مطالبات مردمی دانست.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با اشاره به وضعیت مناسب و مطلوب حجاب و عفاف در شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، از ارزیابی وضعیت حجاب و عفاف ادارات استان کردستان توسط بازرسان آموزش دیده از اول زمستان امسال خبر داد.

دکتر حسینی یکی دیگر از مباحث مهم در ادارات را سلامت اداری نام برد و با اشاره به وضعیت مطلوب شرکت آب و فاضلاب استان کردستان از این حیث، گفت: فساد اداری برای مردم مطابه گری ایجاد کرده و رسیدگی به مطالبات مردم جزو وظایف اصلی هر اداره و سازمانی است.

وی با اشاره به برخی مشکلات فساد اداری در تعدادی از ادارات استان کردستان، از رسیدگی و پیگیری فساد اداری در این ادارات با همکاری نماینده دادستان خبر داد.

دکتر حسینی تأکید کرد: مقابله با فساد اداری موجب رضایت مردمی شده و مانع از ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین می شود.

تکریم ارباب رجوع از اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب کردستان است

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان هم در این جلسه با اشاره به تاکیدات دینی مبنی بر انجام کار صحیح و پرهیز از منکرات گفت: توجه به این مسئله تاثیر مستقیمی بر زندگی مردم دارد.

محمد فرهاد خاطرنشان کرد: در حوزه اجرایی نیز قانون تکالیفی وضع کرده و باید آنها را در مجموعه پیاده کنیم که بودجه این کار از محل اعتبارات فرهنگی شرکت تامین می شود.

فرهاد، تکریم ارباب رجوع، ارتقاء رفتار درون سازمانی مناسب و همچنین رعایت پوشش مطلوب و حجاب و عفاف را از اولویت های شرکت آبفا در زمینه فرهنگی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با اشاره به تهیه پوشش مناسب برای بانوان شرکت تاکید کرد: در بحث سلامت اداری و انضباط مالی و اعتمادسازی میان شهروندان نیز خوشبختانه اقدامات مهمی انجام داده ایم.

در ادامه، اعضای حاضر در این جلسه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر پرداختند.

در پایان این جلسه، احکام مسئولیت اعضای جدید شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت آبفا استان کردستان ابلاغ گردید.