یک عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار سه جانبه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله و رهبران جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیروت را پیام قدرت محور مقاومت به رژیم صهیونیستی دانست. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرگزاری سما، علی ابوشاهین عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین […]

یک عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار سه جانبه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله و رهبران جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیروت را پیام قدرت محور مقاومت به رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از خبرگزاری سما، علی ابوشاهین عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی گفت که رژیم صهیونیستی سردرگم است و تنها به تهدیدات لفظی و کلامی روی آورده است.

وی تاکید کرد که دیدار روز گذشته سه‌جانبه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله و «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «صالح العاروری» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) در بیروت به نوعی در راستای به چالش کشیدن رژیم صهیونیستی و تاکید بر قدرت و حضور مقاومت بود.

ابوشاهین تاکید کرد: تهدیدات رژیم صهیونیستی مقاومت را نمی‌ترساند بلکه به قدرت و صلابت آن می‌افزاید.

روز گذشته (شنبه)«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و «صالح العاروری» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین (حماس) با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در بیروت دیدار کردند.

در این دیدار آخرین تحولات سیاسی بویژه در فلسطین مطرح و ارزیابی مشترکی از وضعیت کرانه باختری و افزایش جنبش مقاومت در آنجا و همچنین تهدیدهای اخیر رژیم اسرائیل صورت گرفت.

در این دیدار همچنین بر اصول ثابت و راسخ همه نیروهای محور مقاومت در مقابله با دشمن صهیونیستی و اشغالگری و قلدری آن تاکید شد.

اهمیت هماهنگی و تماس روزانه و دائم بین جنبش های مقاومت بویژه در فلسطین و لبنان به منظور پیگیری همه تحولات سیاسی، امنیتی و نظامی و تصمیم گیری مناسب در این باره از دیگر موضوعات مورد تاکید در این دیدار بود.