قول مساعدت بنیاد شهید تهران در رسیدگی به پدر شهیدان پورزند چند روز پیش پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرامی خود پستی منتشر کرد که در آن پست، حاج احمد پورزند از پیشکسوتان و پهلوانان کشتی و پدر شهیدان ایرج، سیروس و شاهین پورزند در بستر بیماری است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران؛ چند روز پیش پرویز […]

قول مساعدت بنیاد شهید تهران در رسیدگی به پدر شهیدان پورزند

چند روز پیش پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرامی خود پستی منتشر کرد که در آن پست، حاج احمد پورزند از پیشکسوتان و پهلوانان کشتی و پدر شهیدان ایرج، سیروس و شاهین پورزند در بستر بیماری است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران؛ چند روز پیش پرویز پرستویی در صفحه اینستاگرامی خود پستی منتشر کرد که در آن، حاج احمد پورزند از پیشکسوتان و پهلوانان کشتی و پدر شهیدان ایرج، سیروس و شاهین پورزند در بستر بیماری است و به دلیل عارضه مغزی روی تخت بیمارستان است. 

این بازیگر همچنین در صفحه اینستاگرامی خود بیان کرد که پدر این خانواده شرایط مناسبی نداشته و نیازمند حمایت‌های وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و بنیاد شهید و امور ایثارگران است. در همین راستا با ایرج پورزند پسر این خانواده تماس گرفتیم تا شرح ماجرا را از زبان او بشنویم. 

ایرج پورزند پسر حاج احمد پورزند با بیان اینکه پدر ده روز است که از بیمارستان مرخص شده است، گفت: ما در حقیقت از مسئولان مربوط به لحاظ مالی خواسته‌ای نداریم اما در مدت ۱۴روزی که در بیمارستان بستری بودند و بعد از آن که مرخص شدند، به ایشان بی‌مهری شده بود.

وی اشاره کرد: به دلیل شرایط خاص جسمانی که به پدر عارض شده است پرستاری در منزل امکانات ویژه‌ای می‌طلبید که ما آن امکانات را در اختیار نداشتیم و لذا از مسئولان کمک خواستیم. 

ایرج پورزند در ادامه افزود: ما توقع مالی نداریم اما کاش مسئولان ورزش دلجویی و صحبتی با ما می‌کردند و یک مقدار کنار ما می‌بودند؛ اما متاسفانه همه در شرایط سخت ما را رها کردند. چراکه مادرم بالای ۸۰ سال سن دارد و خودم هم بالای شصت سال هستم که این مسائل، شرایط را برای پرستاری از پدر سخت‌تر می‌کند. رئیس کمیته المپیک هم قرار هست به دیدار پدر بیاید.

پورزند اضافه کرد: امروز نماینده‌ای از طرف رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به همراه رئیس مناطق ۵ و ۲۲ و همچنین معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران به عیادت پدر آمدند و قرار شد در کمتر از ۲۴ ساعت وسایل مورد نیاز مانند ویلچر، تخت و هر وسیله‌ای که برای تهیه آن نیاز به همفکری این عزیزان داریم، تهیه شود. 

وی در پایان تاکید کرد که پدر بیشتر از هر مسئله‌ای نیازمند کمک روحی است و این امر با دیدارها و عیادت‌هایی مانند دلجویی بنیاد شهید و امور ایثارگران میسر می‌شود.