برگزاری گردهمایی عاشورایی با شعار «میهمانان کوچک امام حسین (ع)» در مهدیه سنندج گردهمایی کودکان عاشورایی با شعار «میهمانان کوچک امام حسین (ع)» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در مهدیه سنندج برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ این گردهمایی با حضور کودکان و نوجوانان ۶ […]

برگزاری گردهمایی عاشورایی با شعار «میهمانان کوچک امام حسین (ع)» در مهدیه سنندج

گردهمایی کودکان عاشورایی با شعار «میهمانان کوچک امام حسین (ع)» به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان در مهدیه سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ این گردهمایی با حضور کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۲ سال به همراه خانواده‌هایشان و معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان، مدیر کل آموزش و پرورش استان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دیگر مدیران کل ادارات استان و شهرستان سنندج  عصر امروز یکشنبه اول مرداد ۱۴۰۲ برگزار شد.

 قصه‌گویی، مداحی، تعزیه، پرده‌خوانی، معرفی کتاب و شعرخوانی از جمله برنامه‌های این گردهمایی بود که با حضور کودکان و نوجوانان در مهدیه سنندج برگزار شد.

این برنامه که به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار شد با هدف توسعه و ترویج  فرهنگ عاشورایی در میان کودکان و نوجوانان در راستای تحقق ایمان دینی صورت پذیرفته است.

لازم به ذکر است گردهمایی کودکان عاشورایی با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، هیات امنای مهدیه سنندج و مدیریت بانک کشاورزی استان برگزار شد.