پیکر شهید حسین حاجی زادگان بیدگلی که به همراه دو شهید دیگر در مزار شهدای گمنام شهر هندیجان استان خوزستان به خاک سپرده شده بود شناسایی شد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،سال ٩٣ پیکر تعدادی از شهدا و از جمله این شهید بزرگوار بدون شناسایی شدن، تفحص و با عنوان شهید گمنام در شهرهای […]

پیکر شهید حسین حاجی زادگان بیدگلی که به همراه دو شهید دیگر در مزار شهدای گمنام شهر هندیجان استان خوزستان به خاک سپرده شده بود شناسایی شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،سال ٩٣ پیکر تعدادی از شهدا و از جمله این شهید بزرگوار بدون شناسایی شدن، تفحص و با عنوان شهید گمنام در شهرهای مختلف به خاک سپرده شد واکنون بعد از گذشت ٧ سال از دفن و پس از
۳٣ سال بی خبری، با مشخص شدن آزمایشات DNA، پیکر مطهر این شهید شناسایی شد.
شهید حسین حاجی زادگان دومین شهید این خانواده و در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده است . خبر شناسایی محل دفن این شهید بزرگوار چند روز قبل به اطلاع خانواده این شهید رسید وامروز خانواده این شهید بر سر مزار فرزند خویش در هندیجان خوزستان حضور یافتند.
شایان ذکر است، شهرستان آران وبیدگل  با تقدیم بیش از ۸۴۰ شهید، ۲۰۰۰جانباز، ۸۳ آزاده و تعداد۶ رزمنده و ایثارگر توانسته رتبه نخست ایثارگری را به نسبت جمعیت در کشور کسب کند.