۸۰ هزار نفر از فرزندان اتباع خارج، متقاضی تحصیل در مدارس فارس هستند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس؛ مدیر امور اتباع خارجه آموزش و پرورش فارس با بیان این که همه دانش آموزان اتباع دارای مدرک اقامتی می توانند در مدارس فارس ثبت نام کنند، گفت: ۸۰ هزار […]

۸۰ هزار نفر از فرزندان اتباع خارج، متقاضی تحصیل در مدارس فارس هستند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس؛ مدیر امور اتباع خارجه آموزش و پرورش فارس با بیان این که همه دانش آموزان اتباع دارای مدرک اقامتی می توانند در مدارس فارس ثبت نام کنند، گفت: ۸۰ هزار نفر از فرزندان اتباع خارجی متقاضی تحصیل در مدارس فارس هستند که از این تعداد تقریبا ۶۰ درصد مدرک اقامتی و هویتی معتبر دارند.

به گفته گودرزی براساس مصوبه کارگروه ساماندهی اتباع کسانی که معرفی نامه ویژه حمایت تحصیلی، گذرنامه، دفترچه اقامت یا هر مدرک اقامتی معتبر دارند می توانند برای ثبت نام در مدارس فارس به دفاتر خدماتی اتباع خارجی مراجعه کنند.
طبق بخشنامه آموزشی ابلاغ شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزان دارای برگه حمایت تحصیلی سال گذشته (۱۴۰۱-۱۴۰۰) می‌توانند با همان برگه قبلی در واحد آموزشی ثبت نام نمایند. سپس از ابتدای آبان ماه برای تجدید برگه و دریافت برگه حمایت تحصیلی سال (۱۴۰۲-۱۴۰۱) به منظور اخذ نوبت از اول آبان ماه نشانی اینترنتی kanoonnobat.ir مراجعه و برای دریافت برگه سال جاری نوبت دریافت کنند.

سال گذشته ۴۲ هزار دانش آموز اتباع خارجه در مدارس فارس ثبت نام کردند.