روحانیون از صدر اسلام تاکنون نقش بسزایی در پیروزی و حفظ اسلام و قرآن داشتند به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت یادواره ۵ شهید روحانی شهرستان دیواندره با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان، مدیر کل مرکز بزرگ اسلامی استان و مسئولان […]

روحانیون از صدر اسلام تاکنون نقش بسزایی در پیروزی و حفظ اسلام و قرآن داشتند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت یادواره ۵ شهید روحانی شهرستان دیواندره با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان، مدیر کل مرکز بزرگ اسلامی استان و مسئولان شهرستانی و جمعی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیواندره برگزار شد.

ماموستا جلال مرادی، امام جمعه شهرستان دیواندره: روحانیون از صدر اسلام تاکنون در جهاد فی سبیل‌الله بودند و نقش بسزایی در پیروزی و حفظ اسلام و قرآن داشتند.

وی گفت: استان کردستان شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده است و شهدای روحانی برای حفظ محراب اسلام و دین از جان و مال خود گذشتند تا اسلام برای همیشه زنده بماند.

امام جمعه شهرستان دیواندره گفت: شهدای روحانی در استان کردستان قریب به اتفاق به خاطر ترویج دین مبین اسلام ناجوانمردانه ترور شده و به شهادت رسیدند و با گذشتن از امیال دنیوی از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان