رئیس جمهور گفت: ۴هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در کشور احیا شده است، این‌جای تقدیر دارد و باید خداوند را شاکر بود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، آیت الله سید ابراهیم رییسی امروز در مراسم احیاء ۱۶۰ واحد راکد صنعتی و تولیدی در جمع کارگران و کارآفرینان تصریح کرد: نام استان خوزستان و دزفول […]

رئیس جمهور گفت: ۴هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در کشور احیا شده است، این‌جای تقدیر دارد و باید خداوند را شاکر بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، آیت الله سید ابراهیم رییسی امروز در مراسم احیاء ۱۶۰ واحد راکد صنعتی و تولیدی در جمع کارگران و کارآفرینان تصریح کرد: نام استان خوزستان و دزفول با مقاومت و ایستادگی همراه است و این دو نماد استقامت در برابر هجمه‌های بی رحمانه دشمن، و نماد احساس مسئولیت هستند.

رئیس جمهور همچنین خاطرنشان کرد: مایه خرسندی است که در استان خوزستان به دست توانای متخصصین و کارآفرینان واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل راه اندازی شده اند.

آیت‌الله رئیسی بیان کرد: ۴هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در کشور احیا شده است، این‌جای تقدیر دارد و باید خداوند را شاکر بود. ۱۶۰ واحدصنعتی و تولیدی هم امروز در استان خوزستان و شهرستان دزفول احیا شد.

وی افزود: تولید و اشتغال در استان خوزستان فعال شده است. طی بازدیدی که از غرفه‌ها داشتم برخی شرکت‌ها ۱۰ سال دچار تعطیلی شده بودند و در برخی کارگاهها حدود ۱۷۹ کارگر مشغول به کار شدند و این آمار در واحدهای مختلف، متفاوت است.

رئیس جمهور گفت: اولویت پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل است. باید خط تولید افزایش پیدا کند.

آیت الله رئیسی، آمار بیکاری در استان خوزستان را قابل قبول ندانست و تصریح کرد: بیکاری دولت را رنج‌ می‌دهد و این رنج باید به گنج تبدیل شود که این‌ گنج دست یافتنی است. از گنج‌های بسیار پربها نیروی انسانی کار آمد است. آمار بیکاری در استان خوزستان قابل قبول نیست. استان خوزستان دارای ظرفیت و امکانات بسیار است و باید به کار گرفته شود. دولت حمایت خود را از کارگاهها و کارخانجات اعلام‌می‌دارد. استان خوزستان نیاز به کار جهادی دارد.