انهدام باند سارقان ۳۰ میلیاردی در اصفهان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان خودرو ، موتور سیکلت و دوچرخه در شهر اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت:به دنبال وقوع چندین فقره سرقت خودرو و دوچرخه در شهر اصفهان موضوع شناسایی […]

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان خودرو ، موتور سیکلت و دوچرخه در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت:به دنبال وقوع چندین فقره سرقت خودرو و دوچرخه در شهر اصفهان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ های موجود در صحنه ها نهایتاً رد پای سارق سابقه داری را در این سرقت ها به دست آورده و وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق تعداد ۱۴دستگاه دوچرخه و تعداد سه دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک وبا شماره ارکان مخدوش کشف که جهت بررسی به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

این مقام انتظامی افزود: سارق در تحقیقات کارآگاهان به ۲۴ فقره سرقت خودرو ، موتور سیکلت و دوچرخه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان اقرار و دو همدست خود را نیز معرفی کرد که آن دو نیز در عملیاتی ضربتی پیش از این که فرصت فرار پیدا کنند دستگیر شدند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به دستگیری مالخر این باند گفت: تحقیقات در این زمینه کماکان ادامه دارد و شهروندانی که دوچرخه آنان از داخل انباری به سرقت رفته است می توانند جهت پیگیری به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان مراجعه نمایند.