کار جهادی، تلاش مضاعف و هم افزایی مستمر دستگاه های ذی ربط رمز اصلی کاستن از مسائل، مشکلات و موانع چرخه تولید است کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست نقش – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین در استانداری اصفهان تشکیل گردید . به گزارش […]

کار جهادی، تلاش مضاعف و هم افزایی مستمر دستگاه های ذی ربط رمز اصلی کاستن از مسائل، مشکلات و موانع چرخه تولید است

کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست نقش – معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین در استانداری اصفهان تشکیل گردید .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در این نشست، بیان داشت: تلاش های مستمر و هم افزایی کلیه دستگاه های اداری و اجرایی و بانک های عامل استان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از روند خوبی برخوردار است ولیکن، هرگز برای استان اصفهان با داشتن ظرفیت های کلان در ابعاد ملی و بین المللی کافی نیست. باید برای پویایی شایسته و سازنده واحدهای تولیدی نیمه تعطیل جهت حضور پایدار در جبهه تولید اقدامات تسهیل‌گرانه و آینده نگرایانه ای بر اساس قوانین بالادستی و منطبق با شرایط استان در هم افزایی سایر مدیران محقق گردد.

در این نشست با حضور متقاضیان و سازمان ها، نهادها، دستگاه ها و بانک ها و موسسات مالی و اعتباری دخیل در پرونده ها، به ۳۰ درخواست رسیدگی گردید که پس از بررسی، گفتگو و تصمیم سازی، نتیجه نهایی فی المجلس به متقاضیان و نمایندگان قانونی ایشان جهت اتخاذ تمهیدات لازم برای اجرا و پیگیری رای، اعلام و ابلاغ شد.
خبرنگار: الهام خانی