سالهاست که رسانه های معاند و دشمنان اسلام و انقلاب از زوایای مختلف قصد در ناامن جلوه دادن کشور ایران را دارند/ مرگ مهسا امینی قلب هر ایرانی را بدرد آورد پایگاه خبری شهید یاران پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به اغتشاشات روزهای اخیر در کشور بیانیه ای صادر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

سالهاست که رسانه های معاند و دشمنان اسلام و انقلاب از زوایای مختلف قصد در ناامن جلوه دادن کشور ایران را دارند/ مرگ مهسا امینی قلب هر ایرانی را بدرد آورد

پایگاه خبری شهید یاران پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به اغتشاشات روزهای اخیر در کشور بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛
پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در روز دوشنبه نسبت به اغتشاشات اخیر در ایران را که طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانستند، اعلام داشت: هر ایرانی وطن پرستی قطعا از مرگ مرحوم مهسا امینی نگران شده وبا خانواده او احساس همدردی می کند.

سالهاست که رسانه های معاند و دشمنان اسلام و انقلاب از زوایای مختلف قصد در ناامن جلوه دادن کشور ایران را دارند و با طرفندها و طرحهای مختلف خصوصا در فضای مجازی وجنگ نرم قصد در جریان سازی و تشویش در اذهان عمومی وهمچنین تخریب ذهن جونان را دارند.

مرگ مهسا امینی یک بار دیگر بهانه ای شد تا دشمنان و رسانه های غربی از فرصت سو استفاده کنند و باشعارهای رنگ باخته وفتنه بر انگیز خود که سالهاست در کمین نشسته اند را دوباره اجرا کنند.

همانگونه که همه ما میدانیم اعتراض حق مسلم هر انسان در قانون فردی و اجتماعی به ثبت رسیده است، بنابراین در قانون جمهوری اسلامی ایران نیز این روند سالهاست که جریان داشته ودارد.

متاسفانه، اعتراضات اخیر توسط برخی از جوانان ناآگاه در کشور که به اغتشاش و آشوب انجامید هیچ سنخیتی با اعتراض یک شهروند نه فقط در قانون جمهوری اسلامی ایران،بلکه در تمام دنیا نداشته وندارد. آتش زدن قرآن به عنوان کتاب مقدس مسلمانان، آتش زدن پرچم کشور خود که همانند لباس برای هر انسانی مقدس است فجیحانه ترین رفتار یک انسان مسلمان است که هیچ گونه سودی برای آنها در بر نخواهد داشت.

عده ای جوان خام، با هدایت لیدرهای اغتشاشات علیه ایران که در آن سوی مرزها پشت تریبون آنها را وادار به این عمل زشت می کنند فریب خورده اند و اکنون پشت میله های زندان ابراز ندامت و پشیمانی می کنند.

پایگاه خبری شهید یاران مزین به نام مقدس شهدا و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، به عنوان یک رسانه مستقل و فعال، این اغتشاشات را محکوم کرده و از سازمانهای امنیتی و نظامی خواستار است تا لیدرها و مقصرین واقعی این جریانها را به اشد مجازات برسانند و همچنین از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،صدا وسیما و وزارت ورزش جوانان در راستای برخودقاطع با هنرمندان وورزشکارانی که در جمهوری اسلامی به شهرت واموال رسیدند ونمک خوردند ونمکدان شکستند خواستار است با قاطعیت و جدیت هر چه تمامتر برخورد کنند.