بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی و استاد شهریار در مشگین شهر برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، همزمان با سراسر کشور بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی و استاد شهریار در مشگین شهر برگزار شد.با دعوت قبلی […]

بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی و استاد شهریار در مشگین شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، همزمان با سراسر کشور بزرگداشت روز ملی شعر و ادب فارسی و استاد شهریار در مشگین شهر برگزار شد.
با دعوت قبلی انجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری موسسه فرهنگی و هنری یاشیل یاز آفاق آذربایجان مراسم بزرگداشت استاد شهریار و روز ملی شعر وادب با حضور جمعی از اساتید و محققان و شعرا با محوریت بررسی نقش و جایگاه استاد محمد حسین شهریار در ادبیات ایران  در سالن کنفرانس دانشگاه اسلامی واحد مشگین شهر برگزار شد .
در این نشست، زحمت دوست رییس انجمن شعر وادب شهرستان ضمن خیر مقدم و تبریک روز ملی شعر اهداف برگزاری این مراسم را تشریح و خواستار مشارکت اساتید و شعرا با برنامه های انجمن شعر وادب عنوان نمودند.
در ادامه، حسن نورمحمدی از شعرای پیشکسوت شهرستان ضمن قرائت شعر، ابعاد شخصیتی و رفتاری و علمی  و اشعار استاد محمد حسین شهریار را تبیین نموند . ارائه مقاله توسط ولیاری، فریبا ابراهیمی، امین یاری با موضوع شهریار و تاثیر اشعار شهریار در رشد ادبیات معاصر  و قرائت شعر توسط یعقوب نیکزاد، فیروز رحمانی و علی بدلی و سحر خیاوی از دیگر برنامه های بزرگداشت روز ملی شعر و ادب در مشگین شهر بود .

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل