مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در سفر استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی مازندران به شهرستان جویبار ، به عنوان نماینده استاندار ضمن دیدار و گفت وگو با اهالی تعدادی از روستاهای این شهرستان از نزدیک ، مسائل و مشکلات این مناطق را بررسی کرد . به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل […]

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در سفر استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی مازندران به شهرستان جویبار ، به عنوان نماینده استاندار ضمن دیدار و گفت وگو با اهالی تعدادی از روستاهای این شهرستان از نزدیک ، مسائل و مشکلات این مناطق را بررسی کرد .

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران حسین جوادی  روز سه شنبه ۲۸  تیرماه ، به عنوان نماینده استاندار ضمن دیدار و گفت وگو با اهالی تعدادی از روستاهای این شهرستان از نزدیک با مسائل و مشکلات این مناطق آشنا شد .

در این سفر یکروزه ، حسین جوادی با بازدید از روستاهای شورکا،پایین مشک آباد ،بالا مشک آباد،آباده و گیلخواران به  بررسی مشکلات منطقه پرداخت وی  ضمن دیدار  حجت الاسلام نادعلیزاده امام جمعه  جویبار  در خصوص مسائل و مشکلات گوناگون منطقه با وی گفت و گو کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاسخگوی مسائل اهالی فرهنگ و هنر و رسانه شهرستان جویبار بود.
جوادی ضمن حضور در بخشداری و پیگیری مسایل موجود  در جلسه ای با  اعضاء شورا و دهیاران این روستاها در خصوص مرتفع کردن مشکلات گفت و گو و تبادل نظر کرد، وی همچنین از مراکز فرهنگی و هنری شهرستان جویبار بازدید کرد.
گفتنی است ؛ میز خدمت سفر استاندار به شهرستان جویبار، روزسه شنبه با حضورمدیر کل ، معاون هنری و سینمایی و مسئولین ستادی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره ارشاد شهرستان برقرار بود.