مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مسدود شدن جاده اردبیل به سرچم در کیلومتر ۵۰ این جاده از سمت اردبیل به دلیل آسیب به پل بنیاد آباد در پی بارش شدید باران و سیل خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، کلیم اله وثوقی، شامگاه امروز اظهار کرد: پل […]

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مسدود شدن جاده اردبیل به سرچم در کیلومتر ۵۰ این جاده از سمت اردبیل به دلیل آسیب به پل بنیاد آباد در پی بارش شدید باران و سیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، کلیم اله وثوقی، شامگاه امروز اظهار کرد: پل بنیاد آباد در ۵۰ کیلومتری جاده اردبیل به سمت سرچم به دلیل بارش شدید باران و سیل آب مورد شکستگی و تخریب گسترده قرار گرفته است.

وی افزود: به علت تخریب پل تا اطلاع ثانوی مسیر اردبیل به سرچم و جنوب استان مسدود است و همچنین عوامل راهداری و دستگاه‌های ذی‌ربط در تلاش برای رفع مشکل هستند.

مدیرکل راهداری ‌و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: برای هموطنانی که قصد تردد به مرکز کشور از طریق جنوب استان (جاده سرچم) دارند توصیه می‌شود از مسیرهای جایگزین اردبیل به بستان آباد و یا اردبیل به آستارا استفاده کنند‌.

وثوقی در خصوص سوال خبرنگار فارس مبنی بر زمان بازگشایی مسیر اردبیل به سرچم، گفت: باتوجه به شکستگی پل زمان دقیقی برای ترمیم و بازگشایی مسیر نمی‌توان مشخص کرد و هموطنان تا اطلاع ثانوی از این مسیر تردد نکنند.