مردم کاشان صبح امروز می توانند با فرماندار این شهرستان از طریق سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) مسائل و مشکلات خود را به صورت تلفنی مطرح نمایند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، مردم کاشان می توانند چهارشنبه چهارم آبان ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۱:۳۰ الی […]

مردم کاشان صبح امروز می توانند با فرماندار این شهرستان از طریق سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) مسائل و مشکلات خود را به صورت تلفنی مطرح نمایند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، مردم کاشان می توانند چهارشنبه چهارم آبان ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۲:۳۰ از طریق سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) به نشانی ۱۱۱٫ir و همین شماره تلفن با فرماندار خود صحبت و مسائل و مشکلات منطقه خود را در میان بگذارند.
شایان ذکر است، سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) به نشانی ۱۱۱٫ir و با هدف پاسخگویی مستقیم دستگاه ها و سازمان های کشور از طریق سامانه الکترونیکی و تلفنی، این امکان را به مردم می دهد تا بتوانند کلیه پیشنهادات، انتقادات و دیدگاه های خود را از دولت و سازمان های وابسته در این سامانه ثبت نمایند.