فرمانده انتظامی پایتخت از شناسایی و دستگیری ۱۶۴ نفر از سارقان حرفه‌ای با تلاش ۴۸ ساعته مأموران پلیس آگاهی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح دستگیری سارقان و خریداران اموال مسروقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش ۴۸ ساعته مأموران پلیس آگاهی […]

فرمانده انتظامی پایتخت از شناسایی و دستگیری ۱۶۴ نفر از سارقان حرفه‌ای با تلاش ۴۸ ساعته مأموران پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح دستگیری سارقان و خریداران اموال مسروقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش ۴۸ ساعته مأموران پلیس آگاهی پایتخت، ۱۶۴ نفر از سارقان حرفه‌ای در سطح شهر تهران شناسایی و در عملیات‌های هماهنگ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی پایتخت تصریح کرد: این افراد و گروه‌های سارقان با اقدامات پیچیده و شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی دستگیر شدند.

سردار محمدیان تصریح کرد: در این عملیات ۴۸ ساعت بیش از یک هزار گوشی تلفن همراه پیشرفته و همچنین اموال زیادی که مربوط به سرقت منزل و خودرو و موتور سیکلت بود کشف وضبط شد که با توجه به آنکه ارزش ریالی کشفیات بالا بود فرصت ارزیابی را نداشتیم.

وی به قولی که به مردم در خصوص توقف و برهم زدن چرخه سرقت داده شده بود اشاره و تصریح کرد: در این خصوص از طریق دستگیری مالخران و همچنین سارقان و بر هم زدن این چرخه سرقت در تلاش هستیم تا روند سرقت را متوقف کنیم چرا که اگر مالخران نباشند و اموال سرقتی را نخرند اموال سرقتی به درد سارقان نمی خورد.

رئیس پلیس پایتخت به واحدهای صنفی که اموال مشکوک سرقتی را می‌خرند هشدار داد که پلیس و دستگاه قضا در این خصوص کوتاه نیامده و مجازات سنگینی در انتظار خریداران اموال مسروقه خواهد بود