جمع آوری ۲۸۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری در کردستان فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در حوادث اخیر مردم، دشمنان را نا امید کردند، گفت: در ایام اغتشاشات ۲۸۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار ” علی آزادی” با بیان اینکه مردم استان […]

جمع آوری ۲۸۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری در کردستان

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در حوادث اخیر مردم، دشمنان را نا امید کردند، گفت: در ایام اغتشاشات ۲۸۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سردار ” علی آزادی” با بیان اینکه مردم استان کردستان همانند گذشته دشمنان را ناامید کردند، بیان داشت: دشمنان همواره به دنبال نا امنی و آشوب در استان بودند و در این راه با تمام امکانات اقدام، ولی با هوشیاری نیروهای امنیتی و آگاهی مردم به اهداف پلید خود دست نیافتند و بازهم مانند گذشته شکست خوردند.
وی به ایثار و از خودگشتگی کارکنان انتظامی اشاره کرد و افزود: شهدا و جانبازان عزیز انتظامی با هدیه جان خود در راه امنیت و آسایش مردم با جان و دل پای کار بودند تا مردم در آرامش باشند.
فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در ۴ ماهه ایام اغتشاشات ۲۸۸ قبضه سلاح کشف شد، گفت: از مجموع این سلاح ها ۱۰۰ قبضه سلاح جنگی و ۱۸۸ قبضه سلاح شکاری و شورشی بود ، که دشمنان با هدف ناامنی وارد کشور کرده بود و تعداد زیادی از این سلاح ها در محل تجمعات کشف شد.
سردار آزادی در ادامه به دیگر اقدامات انتظامی استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون یک تن و ۱۱۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است که پلیس با اقتدار با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ برخورد می کند.
وی افزود: مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ برای اولین بار در استان کردستان احداث شده است در دهه فجر افتتاح خواهد شد که این مرکز در بحث درمان ، آموزش، مهارت و اشتغال آفرینی معتادان نقش بسزایی دارد که موجب کاهش آسیب های اجتماعی نیز خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با اشراف اطلاعاتی پلیس استان ۲۸۰ بطری کوکتل مولوتف در ایام اغتشاشات که آشوب گران قصد داشتن با این مواد آتش زا علیه ماموران امنیتی و اماکن و اموال مردم استفاده کنند و به آتش بکشند کشف شد.
سردار آزادی در ادامه به کاهش تلفات جاده ای برون شهر در استان از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره کرد و افزود: تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد کاهش داشته است و همچنین در مجموع درون و برون شهری این موضوع ۳ درصد کاهش داشته است که می طلبد تمامی دستگاه های مرتبط در این خصوص پای کار باشند.
فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان با بیان اینکه پلیس با هوشیاری و اقتدار با مخلان نظم و امنیت مردم برخورد می کند، گفت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس در این راه با تمام توان پای کار است.