برگزاری طرح یک فنجان انرژی مثبت با شهدا با محوریت معرفی کتب شهدای شاخص همزمان با ایام اعتکاف طرح یک فنجان انرژی مثبت با شهدا با محوریت معرفی کتب شهدای شاخص کشوری و استان زنجان در برخی از مساجد زنجان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛همزمان با ایام اعتکاف طرح یک فنجان […]

برگزاری طرح یک فنجان انرژی مثبت با شهدا با محوریت معرفی کتب شهدای شاخص

همزمان با ایام اعتکاف طرح یک فنجان انرژی مثبت با شهدا با محوریت معرفی کتب شهدای شاخص کشوری و استان زنجان در برخی از مساجد زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛همزمان با ایام اعتکاف طرح یک فنجان انرژی مثبت با شهدا با محوریت معرفی کتب شهدای شاخص کشوری و استان زنجان در برخی از مساجد زنجان برگزار شد.

در این طرح، معتکفین به مدت ۲ الی ۳ ساعت با پر تیراژترین کتاب‌های شهدا آشنا شدند و در همین راستا مسابقه خوانش کتب شهدا نیز توسط شرکت کنندگان برگزار می شود.

طرح که در این اعتکاف بسیار چشمگیر بود، طرح رفیق شهیدم بود که مورد استقبال قرار گرفت، در این طرح هر کس یک شهید انتخاب می کرد و قرائت قرآن و نماز و صلوات را در ایام اعتکاف و بعد از آن هدیه به رفیق شهیدش می کرد.

یکی از خواهران با نیتی لای یکی از کتابها را باز کرد و رفیق شهیدش را انتخاب کرد، به طور شگفت انگیز نوشته ای که شهید مدافع حرم «اصغر پاشایی» بود، برایش باز شد، به گفته این خواهر شهید پاشایی برادر معنوی او است و چندین سال در مسائل و مشکلات از او مدد گرفته بود.

یکی از شرکت کنندگان این اعتکاف گفت؛ در این طرح، در بین معتکفین با برادر زاده شهید دکتر شهریاری آشنا شدیم و خاطره ایشان از شهید پلارک هم شنیدنی بود…

اللهم ارزقنا شهاده فی سبیلک

(شهدا زنده اند ونزد خدا روزی میخورند)