هیچ نوع کمبود سوختی در استان کردستان وجود ندارد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه تمامی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، گفت: ما در استان کردستان نه تنها دچار مشکل کمبود سوخت نیستیم بلکه حتی سوخت مورد نیاز ادوات کشاورزی و روستائیان ساکن در […]


هیچ نوع کمبود سوختی در استان کردستان وجود ندارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با بیان اینکه تمامی جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند، گفت: ما در استان کردستان نه تنها دچار مشکل کمبود سوخت نیستیم بلکه حتی سوخت مورد نیاز ادوات کشاورزی و روستائیان ساکن در مناطق صعب‌العبور را نیز تامین نموده‌ایم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جهانبخش نوکانی با بیان اینکه در استان کردستان هیچ نوع کمبود سوختی وجود ندارد، اظهار داشت: همانگونه که در جریان هستید ما قریب به ۹۰ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در استان کردستان داریم که جایگاه عرضه سوخت گازوئیل و بنزین هستند و ۵۴ مورد جایگاه CNG نیز در استان فعال می‌باشد.

وی با بیان اینکه بنزین و نفت از انبار استان تامین می‌شود، افزود: هم‌اکنون موجودی ما در حد نیاز و حتی برخی اوقات بیشتر از حد نیاز است و تمام جایگاه‌های ما شبانه‌روز فعال هستند و آمادگی خدمات‌رسانی به مردم را دارند.

به گفته وی مخزن‌های سوخت در استان کردستان و در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی به قدر کافی سوخت دارند و تلمبه‌چی و مسئول جایگاه نیز همیشه در جایگاه‌ها حضور دارند.

نوکانی با بیان اینکه تاکنون یک وقفه ده دقیقه‌ای در جایگاه‌های سوخت استان کردستان رخ نداده است، افزود: جز در مواردی که ممکن است مشکل فنی خاصی پیش آمده باشد، جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی بدون مشکل به فعالیت خود پرداخته‌اند.

وی با بیان اینکه برخی جایگاه‌ها ممکن است دچار مشکلاتی مانند خرابی قطعات شوند، خاطرنشان کرد: وقتی از هر یک از تلمبه‌ها روزانه حدود ۲۰ هزار لیتر بنزین خارج می‌شود طبیعی است که قطعاتی دچار آسیب شوند که باید تعویض شوند و در این خصوص باید گفت که ظرف ۲۴ ساعت این مسئله حل می‌شود و برخی از قطعات نیز به صورت ذخیره در انبار قرار دارند که اگر دچار مشکل شوند سریعا مشکل انها برطرف خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان ادامه داد: ما در استان کردستان حدود ۳۵ هزار دستگاه ادوات کشاورزی داریم که سوخت تمام این دستگاه‌ها نیز تامین است و حتی یک مورد نارضایتی و شکایت از سوی کشاورزان در این خصوص وجود نداشته است.

وی با اشاره به سوخت‌رسانی به خانوارهای ساکن در روستاهای صعب‌العبور افزود: ما ۱۰ هزار خانوار نفت‌سوز صعب‌العبور روستایی داریم که زمستان‌ها از نفت سفید استفاده می‌کنند و تاکنون ۸۰ درصد از سوخت این خانوارها ارسال شده است و تا پایان ماه آینده ۲۰ درصد باقیمانده نیز ارسال خواهد شد که حتی اگر جاده‌ها هم مسدود شوند یا یخبندان رخ دهد باز هم نگرانی از تامین سوخت این عزیزان نداشته باشیم.

کویستان عبدالحکیمی

https://instagram.com/kurdtoday_ir
https://instagram.com/kurdtoday_ir