کمیته ملی المپیک برنامه بازی‌های آسیایی هانگژو را به تفکیک رشته‌های مختلف ورزشس اعلام کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان،افتتاحیه بازی‌های آسیایی هانگژو از اول مهر ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه به‌صورت رسمی آغاز شده و ۱۵ مهرماه به پایان می‌رسد؛ […]

کمیته ملی المپیک برنامه بازی‌های آسیایی هانگژو را به تفکیک رشته‌های مختلف ورزشس اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان،افتتاحیه بازی‌های آسیایی هانگژو از اول مهر ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه به‌صورت رسمی آغاز شده و ۱۵ مهرماه به پایان می‌رسد؛ ۱۶ مهر نیز مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

رقابت چهار رشته فوتبال، روئینگ، والیبال و والیبال ساحلی پیش از مراسم افتتاحیه آغاز می‌شود. دو رشته والیبال و والیبال ساحلی مردان نخستین رشته ورزشی ایران هستند که از تاریخ ۲۸ شهریور ماه رقابت خود را در هانگژو استارت می‌زنند، تیم فوتبال امید و رشته روئینگ نیز از ۳۰ شهریورماه وارد رقابت خواهند شد.

شنا، بوکس، شمشیربازی، ژیمناستیک، هندبال مردان، شطرنج، اسکیت بورد، تیراندازی، تنیس روی‌میز، تکواندو، تنیس، ووشو و جودو رشته‌هایی هستند که یک روز پس از آغاز مراسم افتتاحیه، رقابت خود را از تاریخ اول مهرماه در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی آغاز می‌کنند.

گفتنی است بازی‌های آسیایی قرار بود سال گذشته برگزار شود که با یکسال تاخیر به میزبانی شهر هانگژو چین برگزار خواهد شد و کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران با نام شهید مدافع حرم محسن حججی و با حضور ۵۴ نماینده اصفهانی شامل ورزشکار، مربی و داور در این رویداد حضور خواهد یافت‌.