استاندار اصفهان از نحوه مطلوب خدمت رسانی جمعیت هلال احمر استان به مراجعین و مسافرین نوروزی قدردانی کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ سید رضا مرتضوی ضمن تبریک سال جدید و خداقوت به کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر از نحوه مطلوب […]

استاندار اصفهان از نحوه مطلوب خدمت رسانی جمعیت هلال احمر استان به مراجعین و مسافرین نوروزی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ سید رضا مرتضوی ضمن تبریک سال جدید و خداقوت به کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر از نحوه مطلوب خدمت رسانی به مراجعین و مسافرین نوروزی قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه اعضای ستاد سفرهای نوروزی از جمله جمعیت هلال احمر با صرف بهترین زمان خود در ایام‌ تعطیلات برای رفاه همشهریان و هموطنان تلاش می‌کنند، گفت : هلال احمر در تامین سفری سالم و ایمن برای هموطنان و فراهم آوردن شرایط مناسب برای کمک رسانی سریع و حفظ سلامتی مسافرین در کاهش تصادفات جاده ای نقش بسزایی دارد.

مرتضوی گفت : این جمعیت با ایجاد فضایی متفاوت برای مسافرین و ارائه خدمات بشردوستانه، توزیع بروشورهای آموزشی ‌کمک های اولیه حضور همیشگی خود را به نمایش گذاشته و در کنار سایر ارگان‌های اجرایی و ستاد سفرهای نوروزی، در خدمات رسانی به هموطنان نقش مهم و موثری دارد.