درخشش پسر اصفهانی در هانگژو نماینده اصفهانی پارادو و میدانی کشورمان امروز و دیروز در هانگژو خوش درخشید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رشید مسجدی ملی‌پوش پارادو و میدانی کشورمان امروز و همزمان با روز سوم رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو، در پرتاب وزنه و در کلاس F53 به عنوان قهرمانی این رشته در چهارمین […]

درخشش پسر اصفهانی در هانگژو

نماینده اصفهانی پارادو و میدانی کشورمان امروز و دیروز در هانگژو خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، رشید مسجدی ملی‌پوش پارادو و میدانی کشورمان امروز و همزمان با روز سوم رقابت‌های پاراآسیایی هانگژو، در پرتاب وزنه و در کلاس F53 به عنوان قهرمانی این رشته در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی دست پیدا کرد. مسجدی روز گذشته نیز یک مدال برنز برای ایران به ارمغان آورده بود،

پارادومیدانی کار کشورمان پس از کسب دو مدال ارزشمند برای کاروان ایران اظهار کرد: در این مسابقات در دو ماده پرتاب دیسک و وزنه شرکت کردم که رقابت‌های پرتاب وزنه اهمیت بیشتری داشت چون المپیکی است و خدا را شکر توانستم رکورد آسیا را ارتقاء دهم. در راین ماده هم صاحب مدال طلا شدم و هم برای حضور در مسابقات پیش رو خودم را محک زدم.

ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان به کسب عنوان سومی پرتاب دیسک اشاره و خاطرنشان کرد: در ماده پرتاب دیسک هم سوم شدم که البته هدف اصلی من کسب مدال طلا در ماده پرتاب وزنه بود و خدا را شکر نتیجه گرفتم و مبارک مردم شریف ایران باشد.

وی ادامه داد: حس قابل وصفی نیست چون تمرین زیادی می‌کنیم و در مسابقات مدال می‌گیریم و رکوردشکنی می‌کنیم و حس خیلی قابل قبولی از خودمان داریم و اینکه می‌توانیم دل مردم را شاد کنیم بسیار مهم است.

مسجدی مدالش را به شهدای دفاع مقدس اهدا کرد و گفت: مدال مسابقات جهانی خود را به شهدای دفاع مقدس تقدیم کردم و این مدال را هم به شهدا تقدیم می‌کنم. مدال‌های بعدی خودم را هم به شهدا اهدا می‌کنم، چون ما مدیون شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستیم که اگر آنها نبودند قطعاً نمی‌توانستیم در این مسابقات حضور داشته و رکوردشکنی کنیم.

مسجدی در تیرماه سال جاری نیز در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ دو و میدانی که به میزبانی فرانسه برگزار شد در ماده پرتاب وزنه با ثبت رکورد ۸٫۴۹ در جایگاه نخست قرار گرفت و به مدال طلا رسید و سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرد.