باید از مدیران رسانه‌های اصلاح طلب و از جمله آقای الیاس حضرتی، مدیرمسئول روزنامه اعتماد سؤال کرد که چرا رسانه‌های بدنامی همچون اینترنشنال و بی بی سی از بازداشت خبرنگار این روزنامه اینچنین ناراحت و پریشان شده‌اند؟! به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،خط ویژه رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های […]

باید از مدیران رسانه‌های اصلاح طلب و از جمله آقای الیاس حضرتی، مدیرمسئول روزنامه اعتماد سؤال کرد که چرا رسانه‌های بدنامی همچون اینترنشنال و بی بی سی از بازداشت خبرنگار این روزنامه اینچنین ناراحت و پریشان شده‌اند؟!

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،خط ویژه رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضد انقلاب، در این رصد  برآنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضد انقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.


عصبانیت اینترنشنال از بازداشت خبرنگار روزنامه اعتماد

شبکه سعودی- انگلیسی «اینترنشنال» در مطلبی نوشت: «بر اساس گزارش‌ها مهدی بیک، دبیر سرویس سیاسی روزنامه اعتماد، که گزارش‌های متعددی را درباره وضعیت بازداشت‌شدگان و معترضان محکوم به اعدام در این روزنامه منتشر کرده بود، روز پنجشنبه بازداشت شده است.»

همچنین بی بی سی فارسی نیز در مطلبی مشابه نوشت: «گزارش‌ها از ایران حاکی از بازداشت مهدی بیک، روزنامه‌نگار روزنامه اعتماد است. همسر آقای بیک و برخی از همکاران این روزنامه‌نگار این خبر را تأیید کرده‌اند. همسر این روزنامه‌نگار در حساب توییتر خودش نوشت:”همسرم مهدی بیک، دبیر سرویس سیاسی روزنامه اعتماد دیروز توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت و موبایل، لپ‌تاپ و وسایلش ضبط شد.” براساس آمار فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران از آغاز اعتراضات اخیر در ایران بیش از ۵۵ روزنامه‌نگار بازداشت و روانه زن