به این مجموعه و شرکت‌های دانش بنیان آن افتخار می‌کنیم همزمان با بیست و پنجمین سفر استانی ریاست جمهوری به اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی به همراه دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دیدن کردند. رئیس جمهور همچنین از شرکت بهیار صنعت سپاهان، یکی از شرکت‌های […]

به این مجموعه و شرکت‌های دانش بنیان آن افتخار می‌کنیم

همزمان با بیست و پنجمین سفر استانی ریاست جمهوری به اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی به همراه دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دیدن کردند. رئیس جمهور همچنین از شرکت بهیار صنعت سپاهان، یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شهرک ‌علمی و تحقیقاتی اصفهان، رئیس جمهور در جمع شرکت‌های فناور با اشاره به شعار سال مبنی بر تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین اظهار کرد: در واقع جلوه‌ای از شعار سال جاری همین شرکت‌های دانش بنیان هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه متخصصان و آینده‌سازان در این مجموعه حضور دارند، علاوه بر آموزش، اشتغال آنها را نیز تضمین می‌کنید که این مسئله باعث دلگرمی نخبگان به ماندن در کشور می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه برای گردش و رفع نیاز مالی این مجموعه، صندوق نوآوری و شکوفایی وجود دارد، اما ظاهرا امکانات کافی ندارد، خاطر نشان کرد: از این مجموعه حمایت مالی، حقوقی و معنوی انجام خواهد شد و نیز برای افزایش صادرات محصولات تسهیلگری انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه به این مجموعه و شرکت‌های دانش بنیان در آن افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: هرچند ممکن است که مشکلات و موانع وجود داشته باشد اما مردان و زنان بزرگ با رفع موانع، سعه صدر، پیگیری و امیدآفرینی به درجات بلندی رسیده و خواهند رسید.