مدیر کل بحران استانداری اصفهان به اصفهان امروز گفت: امروز بازدیدی از مجموعه شهربازی ناژوان انجام شد. که با حضور مدیرکل اداره استاندارد، مدیریت ناژوان، آتش نشانی، دادستانی همراه بود. و در ادامه با دستور دادستان این محل پلمپ شد. تا بررسی وقوع حادقه و علت یابی آن با محورین اداره کل استاندارد انجام شود. […]

مدیر کل بحران استانداری اصفهان به اصفهان امروز گفت: امروز بازدیدی از مجموعه شهربازی ناژوان انجام شد. که با حضور مدیرکل اداره استاندارد، مدیریت ناژوان، آتش نشانی، دادستانی همراه بود. و در ادامه با دستور دادستان این محل پلمپ شد. تا بررسی وقوع حادقه و علت یابی آن با محورین اداره کل استاندارد انجام شود. نتیجه آن نیز ظرف چند روز آینده اعلام خواهد شد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران مدیر کل بحران استانداری اصفهان گفت: امروز بازدیدی از مجموعه شهربازی ناژوان انجام شد. که با حضور مدیرکل اداره استاندارد، مدیریت ناژوان، آتش نشانی، دادستانی همراه بود. و در ادامه با دستور دادستان این محل پلمپ شد. تا بررسی وقوع حادقه و علت یابی آن با محورین اداره کل استاندارد انجام شود، نتیجه آن نیز ظرف چند روز آینده اعلام خواهد شد. 
منصور شیشه فروش با بیان اینکه بازرسی های فنی توسط یک شرکت تخصصی انجام می شود افزود. ما نامه ای نوشته ایم و در پی آن مقرر شده است که اداره کل استاندارد شرکتی که تائیدیه ها را انجام داده است. فراخوان کند تا عملکرد تیم تخصصی که بازدیدهای فنی را انجام داده است بررسی کند. چون کار بازدید فنی، اقدامی تخصصی است. باید توسط شرکت های متخصصی که معتبر بوده. و در لیست استاندارد قرار دارند انجام شود و سپس اداره استاندارد بازرسی های دوره ای را انجام دهد. 

 پارک های شهری


او بیان داشت: به طور کلی آتش نشانی از  پارک های شهری و وسایل آن بازدید های ادواری انجام می دهند. و ما دستورالعمل های مختلفی به همه شهرداری ها داده ایم. که استانداردهای ایمنی را رعایت کنند. اما نظارت بر وسایل بازی بزرگ مثل چرخ و فلک و تاب های زنجیردار بزرگ را اداره استاندارد پیگیری می کند. و  همه موظف هستند تائیدیه ایمنی اداره استاندارد را داشته باشند . 
شیشه فروش تصریح کرد: حوادث این چنینی در سراسر کشور اتفاق می افتد و باید طوری برنامه ریزی شود تا ضریب خطر کاهش یابد