کارکنان کنگره آمریکا خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند گروهی از کارکنان کنگره با تجمع در مقابل ساختمان کنگره آمریکا، برای قربانیان جنگ غزه یادبود گرفتند و خواستار آتش‌بس فوری در این جنگ شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، گروهی از کارکنان کنگره ایالات متحده آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) به یاد قربانیان جنگ […]

کارکنان کنگره آمریکا خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند

گروهی از کارکنان کنگره با تجمع در مقابل ساختمان کنگره آمریکا، برای قربانیان جنگ غزه یادبود گرفتند و خواستار آتش‌بس فوری در این جنگ شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، گروهی از کارکنان کنگره ایالات متحده آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) به یاد قربانیان جنگ غزه مقابل ساختمان کنگره تجمع کرده و گل قرار دادند و خواستار آتش‌بس بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی شدند.

بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی، گروه کارکنان کنگره که خود را «کارکنان کنگره حامی آتش‌بس» توصیف کردند در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن عملیات «طوفان الاقصی» حماس تصریح کردند: «ما از پاسخ قاطعانه دولت اسرائیل که به کشته شدن هزاران غیرنظامی بی‌گناه در غزه منجر شد، وحشت‌زده شدیم».

این بیانیه سپس خواهان آتش‌بس در غزه شد و ادامه داد: «حوزه انتخابیه ما خواهان آتش‌بس است و ما کارکنان کنگره به درخواست آن‌ها پاسخ می‌دهیم».

این گروه از معترضان با متهم کردن نمایندگان کنگره به نادیده گرفتن مردمی که آن‌ها نمایندگانشان هستند، تصریح کردند: «ما از رهبران خود می‌خواهیم، حرف بزنند و خواستار آتش‌بس، آزادی تمامی گروگان‌ها و تنش‌زدایی فوری در همین حال حاضر شوند».

معترضان به جنگ غزه گل‌هایی را مقابل ساختمان کنگره آمریکا قرار دادند و به یاد قربانیان جنگ غزه، لحظه‌ای سکوت کردند.

در پی جنایات ۳۴ روزه رژیم صهیونیستی در نوار غزه دست‌کم ۱۰ هزار و ۵۶۹ فلسطینی از جمله چهار هزار و ۳۲۴ کودک و دو هزار و ۸۲۳ زن به شهادت رسیدند و طبق آمار رسمی، یکهزار و ۶۰۰ صهیونیست نیز در عملیات طوفان الاقصی حماس به هلاکت رسیدند